Natural and Fresh Foundation Routine for Spring 2017



EN: Hellooooo ladies and gentlemen! Today we are back and we are talking about my fresh-spring foundation routine, which I've been following pretty much ever since the weather got warmer ( I live in Greece so the last two months is preeeetty humid!) So let's get started!

GR: Γεια σας γεια σααααας! Λοιπόν σήμερα επιστρέψαμε με ένα νέο post το οποίο ανυπομονούσα πολύ να μοιραστώ μαζί σας! Είναι τα βήματα που ακολουθώ και τα προϊόντα που χρησιμοποιώ τώρα που ο καιρός είναι πιο ζεστός ώστε να πετύχω μία ελαφριά και λαμπερή βάση για το πρόσωπο, η οποία θα δείχνει τελείως φυσική, λες και δεν φοράτε τίποτα, όμως θα δείχνει χρώμα και ομοιομορφία στο δέρμα! Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε!





EN: For my base I choose to go on the light side. I cannot stand a heavy foundation feeling, especially during the day! My favourite foundation for this purpose is actually not a foundation, but a BB cream. More specifically I use the Holika Holika Aqua Petite Jelly BB cream. I've been using this one for the past two months almost every day! It has light to medium coverage, but definitely not full. It is amazing because it keeps your skin hydrated, without looking greasy ( and I have oily skin believe me!). But people, the thing that got me by surprise is the longevity of this products. I can have it for 10+ hours on my face and it look flawless. You only have to powder a bit your T zone, but it never looks cakey and it stays on like nothing else I've ever tried! For the next step I use the Mac Pro- Long Wear concealer, because it has a bit more coverage, so it compliments perfect the BB cream and corrects any imperfections that are still showing, however if I ! For both steps I use my favourite Zoeva 104 Buffer Brush! To set all those liquids I use a very- veeery light amount of my Mac Studio Fix Powder to prolong my make up! Also to give some warmth to my face, I use my all time favourite Pro Bronze Fusion from Make up Forever, which I have mentioned to you before in a previous post here, so I won't tell you more, because I'm getting too tiring! xx

Sooooo this is my simple everyday fountation routine! As you can see I am definitely into the no-make up make up trend ( BEST TREND EVER) since I do want to look put together, but I hate the feeling of cakey face! What are your holy grail products for Spring and Summer?? I'd love to know!

GR: Την Άνοιξη και το καλοκαίρι πάντα προτιμώ μία ελαφριά βάση! Δεν αντέχω προσωπικά καθόλου την αίσθηση ενός βαρύ foundation στο πρόσωπό μου, ειδικά μέσα στην ημέρα! Γι'αυτό και προτιμώ μία BB cream, και συγκεκριμένα αυτή που χρησιμοποιώ και λατρεύω τους τελευταίους 2 μήνες είναι η Holika Holika Aqua Petite Jelly BB cream. Μπορείτε να βρείτε αναλυτικό video-review που έκανα πριν λίγο καρό στο κανάλι μου στο Youtube εδώ. Η συγκεκριμένη BB Cream μου αρέσει πολύ διότι κρατάει το δέρμα ενυδατωμένο, χωρίς όμως να δείχνει λιπαρό ( και πιστέψτε με φίλοι μου έχω λιπαρό δέρμα!), αλλά δεν με κάνει ποτέ να δείχνω σαν ντίσκο μπάλα! Το πιο εντυπωσιακό όμως κομμάτι είναι η διάρκειά της! Πραγματικά μπορώ να την φορέσω για 10+ ώρες και θα μείνει άθικτη! Μπορεί μόνο να χρειαστεί να εφαρμόσω λίγη πούδρα στην περιοχή Τ και θα δείχνει σαν καινούρια! Σαν επόμενο βήμα χρησιμοποιώ το Pro- Long Wear concealer της Mac, διότι έχει λίγη παραπάνω κάλυψη και διορθώνει τυχόν ατέλειες που φαίνονται ακόμα από την BB cream! Για όλα αυτά χρησιμοποιώ το αγαπημέεεεενο μου πινέλο από Zoeva, το 104 Buffer! Για να σετάρω όλο το αποτέλεσμα εφαρμόζω ελάχιστη (αλλά ελάχιστη όμως) ποσότητα από την πούδρα Studio Fix της Mac, ώστε να κρατήσει το μακιγιάζ παραπάνω ώρες! Και για να δώσω ζεστασιά στο πρόσωπό μου τον τελευταίο καιρό έχω λατρέψει το Pro Bronze Fusion της Make up Forever, για το οποίο σας έχω μιλήσει και σε προηγούμενο post εδώ, οπότε δεν θα σας κουράσω άλλο!

Όπως μπορείτε να δείτε υποστηρίζω πλήρως την νέα τάση που είναι ουσιαστικά το πολύ διακριτικό και λαμπερό μακιγιάζ! (Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΣΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ!!!), αφού μου αρέσει ναι μεν να δείχνω περιποιημένη, αλλά δεν αντέχω την αίσθηση του 'παστωμένου make up" στο πρόσωπο!!
Λοιπόν ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα προϊόντα για την Άνοιξη και το Καλοκαίρι?





Post a Comment