Avodaco on toast





EN: I know this post might come as a surprise to you, because lately on my blog you've been seeing only beauty posts. But if you did read my Blog Update post, then you know that I want to expand the thematology of my blog, so that it can be a place you will find things I love, from beauty to fashion, to lifestyle and of course foodddddd! Toady I thought I'd show you my version for the avocado toast!
You will only need a nice slice of bread, tomatoes, cottage cheese and of course, avocado! As a last step (mostly to look good, but it did give it some extra taste) I added some oregano and some seeds! I hope you try it! If you do definitely let me know how you liked it!!! Let's see know how I made it:

GR: Ξέρω ότι σε πολλούς αυτό το post μπορεί να φανεί κάπως ξαφνικό ή και 'άσχετο' με ό,τι έχω ανεβάσει τον τελευταίο καιρό, που ήταν κυρίως beauty περιεχόμενο! Και ναι! θα έχετε δίκιο. Αν έχετε ήδη διαβάσει όμως το άρθρο μου Blog Update, θα ξέρετε ότι θέλω να επεκτείνω τη θεματολογία του blog μου , και ουσιαστικά να το μετατρέψω σε ένα μέρος που θα μπορώ να σας δείχνω τα πράγματα που μου αρέσουν, από beauty, μόδα, lifestyle και εννοείται φαγητόοοοο! Γι'αυτό και σήμερα αποφάσισα να σας δείξω τη δική μου εκδοχή του 'avocado toast'. Ομολογώ ότι είναι ένα πολύ ωραίο εναλλακτικό και υγιεινό σνακ, το οποίο μπορείτε να φτιάξετε πολύ γρήγορα. Εγώ το συνδύασα με ντομάτα και cottage cheese, ενώ στο τέλος (κυρίως για διακοσμητικούς λόγους, αλλά πρόσθεσε και έξτρα γεύση) έριξα λίγη ρίγανη και ηλιόσπορους! Δείτε πιο κάτω όλη τη διαδικάσια! Ελπίζω να το δοκιμάσετε και εσείς! Αν ναι σίγουρα να μου πείτε πως σας φάνηκε!

*Μικρό tip, φροντίστε το αβοκάντο να είναι μαλακό, αλλιώς θα είναι άγευστο και δεν θα σας αρέσει ;) 





Post a Comment