A Little Blog Update...



EN: Hellooo everybody. It feels so weird writing here after almost 3 weeks. All the studding has made it very difficult to keep a frequent schedule on this blog. Which is something I am very sad about, because I absolutely love writing here! So I am here to tell you that the blog won't be going anywhere, but for the upcoming months the posts won't be as frequent! But I will do my best! 

Also another thing I want to address here, and I think this is even more important, is that the theme of the Blog will be changed. PS Kate is mostly a make up and beauty blog, and even though I love both those things, I also have many other interests and hobbies, which I would love to include in here.
For example, travel posts, hair tutorials, fashion tips, and mainly lifestyle bits. We will for sure keep the beauty section but I really want to see some changes! I would love to hear back from you and tell me what you think of this next step? And Also what you want to see from me in the future! 

Leave me your thoughts and suggestions freely in the comment's section below!

GR: Γεια σας γεια σαςςς! Είναι πολύ περίεργο το συναίσθημα να γράφω εδώ μετά από σχεδόν 3 εβδομάδες. Όμως όταν τον περισσότερο χρόνο τον αφιερώνω στη σχολή μου, είναι δύσκολο να τα συνδυάσω όλα και να γράφω στο blog, τόσο συχνά όσο θα ήθελα. Όμως είπα να κάνω ένα αφιερωμένο post για να σας πω ότι το PS Kate δεν πάει πουθενά, απλά τους επόμενους μήνες τα posts δεν θα είναι τόσο συχνά. Υπόσχομαι όμως να κάνω ότι καλύτερο μπορώ!

Κάτι ακόμα που θέλω να αναφέρω εδώ, και ίσως είναι και αυτό που με προβληματίζει πιο πολύ, είναι το γεγονός, ότι η  θεματολογία του blog θα αλλάξει. To PS Kate επί το πλείστον είναι ένα Beauty και Make up Blog. Και παρόλο που τα δύο τελευταία μου αρέσουν πολύ, υπάρχουν πολλά παραπάνω πράγματα που με εκφράζουν και που μου αρέσουν, και θέλω πολύ να τα μοιραστώ εδώ μαζί σας!  
Τα κύρια θέματα που σκέφτομαι ότι θέλω να υπάρχουν είναι περισσότερα travel posts, ιδέες για χτενίσματα, στιλιστικές προτάσεις και κόλπα, και το κυρίως θέμα θα είναι lifestyle. Το beauty κομμάτι εννοείται παραμένει, απλά δεν θα είναι αποκλειστικά αυτό! Θα μου άρεσε πολύ να άκουγα και την δική σας γνώμη πάνω σε αυτές τις αλλαγές ( αν σας αρέσουν και σας φαίνονται ενδιαφέρουσες ή όχι). Αλλά επίσης περιμένω προτάσεις για τι θέλετε να δείτε από εμένα στο μέλλον!

Περιμένω τα σχόλιά σας και τις προτάσεις σας στα σχόλια ακριβώς από κάτω, ή στο Facebook που θα το βρείτε εδώ.




2 comments

  1. Πολύ καλή ιδέα Κατερίνα μου να προσθέσεις και άλλες κατηγορίες! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαίρομαι πολύ που σου αρέσει κορίτσι μου!

      Delete