The Everyday Make Up edit


EN: Hellooooo everybody! I've missed writing over here soo much. But as the exams came to an end I have more free time and I will definitely be more consistent. So today I thought I would talk about my favourite everyday- natural make up products that I've been using recently. I have been stepping away from heavy duty make up and reaching for more natural and glowy products. So the main change is my new Korean Etude house Blooming Fit  BB cream,  and I've been loving it. Even though I am oily I find that it does not separate and lasts all day. I do have to powder every 3 hours but that's Ok by me. For a bit more coverage on any spots and under my eyes I use the Collection Lasting Perfection Concealer in the shade 01. This concealer is abbsolutely amazing. Has great coverage without looking heavy!  For the rest pf the face I keep it really simple. I use a cream blush, the Clinique Chubby Stick Cheek balm, in the shade 01, which gives the most natural flush of colour on your cheeks and it is so easy to use, a very natural looking bronzer I choose the Make up Forever Pro Bronze Fushion  -shade 20M- which becomes one with the skin and gives you a beautiful glow without having any shimmer, and last a cream highlighter from Colourpop in the shade Lunch money. For the lips I also keep it really simple, by adding a nude colour. Usually I go for my Kiko Velvet Mat Lipstick in the shade 318 or my YSL Rouge Pur Couture Lipstick in the shade 25, which is the type of my lips but better kind of lipstick. For the eyes I keep it ultra simple bu adding some mascara, and I use my favourite, the Maybelline Lash Sensational. I absolutely love these products and I can trust that they will look perfect all day long! What's your favourtie makeup for everyday? 

GR: Γεια σας, γεια γεια σας! Μου έλειψε πάρα πολύ να γράφω εδώ και πραγματικά χαίρομαι που το πρόγραμμά μου τώρα είναι λίγο πιο ελεύθερο ώστε να μπορώ να αφιερώνω στο blog, λίγο παραπάνω χρόνο! Σήμερα αποφάσισα να σας δείξω κάποια προϊόντα τα οποία χρησιμοποιώ συστηματικά τον τελευταίο καιρό για το καθημερινό μου μακιγιάζ, όταν θέλω κάτι ανάλαφρο αλλά να δείχνω προσεγμένη. Έχω απομακρυνθεί λίγο από το βαρύ make up, κυρίως για κάθε μέρα και προτιμώ πιο ελαφριά και φυσικά προϊόντα. Γι'αυτό και τον τελευταίο καιρό έχω λατρέψει την Etude house Blooming Fit  BB cream, η οποία είναι μία Κορεάτικη BB cream, και την έχω λατρέψει. Δεν σας σας μιλήσω πολύ για αυτή, διότι έχω αναλυτικότατο βίντεο στο κανάλι μου το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ. Σας δείχνω πως εφαρμόζει για περίπου 7 ώρες και σας λέω πολλές λεπτομέρειες για αυτό το προϊόν. Για επιπλέον κάλυψη σε τυχόν σπυράκια, αλλά και για κάτω από τα μάτια χρησιμοποιώ το Collection Lasting Perfection Concealer στην απόχρωση 01, ένα πολύ καλό και οικονομικό προϊόν, το ποίο καλύπτει χωρίς να δείχνει βαρύ στο πρόσωπο. Για να δώσω λίγο χρώμα στο πρόσωπό μου ακολουθώ με ένα κρεμώδες ρουζ, το Clinique Chubby Stick Cheek balm, στην απόχρωση 01, ένα πάρα πολύ ωραίο φυσικό ρουζ, το οποίο θα κάνει το πρόσωπό σας να δείχνει ζωντανό και υγειές. Ακολουθώ με το αγαπημένα μου Make up Forever Pro Bronze Fushion  -απόχρωση 20M-, ένα επίσης φυσικό προϊόν το οποίο γίνεται ένα με το δέρμα και δίνει μία υπέροχη φυσικά λάμψη χωρίς να έχει καθόλου shimmer μέσα. Τέλος για το πρόσωπο χρησιμοποιώ ένα κρεμώδες highlighte, το Lunch money από Colourpop. Για τα χείλη επίσης προτιμάω ένα χρώμα σε ουδέτερη απόχρωση, οπότε επιλέγω είτε το YSL Rouge Pur Couture Lipstick στην απόχρωση 25  που είναι ένα σούπερ φυσικό χρώμα, είτε το αγαπημένο μου Kiko Velvet Mat Lipstick στην απόχρωση 318. Επίσης κρατάω τα μάτια πολύ απλά, εφαρμόζοντας την υπερ-αγαπημένη μου Maybelline Lash Sensational μάσκαρα. Όλα αυτά τα προϊόντα είναι πραγματικά υπέροχα και τα εμπιστεύομαι ότι θα παραμείνουν αψεγάδιαστα όλα την ημέρα! Εσείς πιο αγαπημένο προϊόν έχετε για κάθε μέρα???


Post a Comment