My favourite nude lipsticks


EN: Who doesn't love lipsticks? I absolutely love them. And I know I may have to many but still, I always tend to find that one shade I don't have and I desperately want. Sooo today we are talking about some of my personal favourite nude lipsticks. I will make a series on my blog about all the different shades of lipsticks ( nude, red, burgundy, pink..) so make sure you keep in touch and follow me on Instagram, where I upload the most!

1. Colourpop Ultra Satin Lip in Echo Park(Bottom) and Alyssa(Top)
2. Nyx Liquid Suede in Sandstorm
3. Golden Rose Liquid Matte Lipstick in 16
4. YSL Rouge Pur Couture in 53
5. Mac Pink Plaid
6. Kiko Velvet Mat Lipstick in 318


GR: Ποιος δεν λατρεύει τα κραγιόν? Πάντα πιστεύω όσα και να έχουμε βρίσκουμε μία απόχρωση που να μας αρέσει! Γι'αυτό και σήμερα μιλάμε για μερικά από τα αγαπημένα μου κραγιόν σε ουδέτερες αποχρώσεις. Μείνετε σίγουρα συντονισμένοι διότι ακολουθεί σειρά post με το ίδιο θέμα, για διαφορετικές αποχρώσεις (κόκκινο, βυσσινί, ροζ κλπ) οπότε σιγουρευτείτε ότι με ακολουθείτε σε Facebook και Instagram ώστε να μένετε ενημερωμένοι!

1. Colourpop Ultra Satin Lip in Echo Park(το κάτω κάτω στην φωτογραφία) and Alyssa(το αμέσως επόμενο)
2. Nyx Liquid Suede in Sandstorm
3. Golden Rose Liquid Matte Lipstick in 16
4. YSL Rouge Pur Couture in 53
5. Mac Pink Plaid
6. Kiko Velvet Mat Lipstick in 318





2 comments

  1. Τέλεια όλα τα κραγιόν Κατερινάκι μου! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι όντως όλα υπέροχα! Ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου!

      Delete