Autumn Make up Look | How to


EN: Hellooooo! It's been a while stince I posted my last post, but I have so much going on right now it is difficult to keep up with everything! But I decided that from now on there is going to be a brand new post every Synday afternoon! So if you don't want to miss any, follow me on my INSTAGRAM and FACEBOOK PAGE to keep in touch!

So as you can guess from the title this post is an autumnal make up look featuring the Tarte- Tartelette in Bloom eyeshadow palette- one of my favourite!
So let' get started!


GR: Γεια σας , γεια σας! Ξέρω έχει περάσει καιρός από την τελευταία φορά που ανέβασα το τελευταίο μου post, αλλά είχα πολύ πιεσμένο πρόγραμμα. Από εδώ και πέρα όμως κάθε Κυριακή απόγευμα θα ξέρετε ότι θα έχετε ένα ολοκαίνουριο post από εμένα! Οπότε σιγουρευτείτε να με ακολουθήσετε σε INSTAGRAM και FACEBOOK για να μένε ενημερωμένοι!

Από ότι έχετε καταλάβει από τον τίτλο του άρθρου, το σημερινό post είναι ένα Φθινοπωρινό Make up look, και πρωταγωνιστής είναι μία από τις αγαπημένες μου παλέτες, η Tarta- Tartelette in Bloom, η οποία έχει ζεστές και γήινες αποχρώσεις!



As you can see from the pistures, I am starting with the shade "smarty pants" and I apply it messily in my crease, just for a transition. Next I follow with the shade "activist" which is a deep brown colour and I apply it on the outer V of my eye and when I have the least amount of product on my brush I blend it in my crease, for some extra definition. Lastly I am using the shade "firecracker", a beautiful antique bronze shade, on the iner part of my lids, making sure I don't go over the brown colour. With only these steps I have a first idea of the look I want.

Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, το πρώτο μου βήμα είναι να διαλέξω μία ματ σκιά στο χρώμα της άμμου, στην απόχρωση "smarty pants", και θα την τοποθετήσω στην κόγχη του ματιού ( το κοκαλάκι πάνω από το βλέφαρό μας) με ένα φουντωτό πινέλο. Αυτό θα μας βοηθήσει να αναμείξουμε καλύτερα ό,τι σκιές (κυρίως πιο σκούρες) τοποθετήσουμε μετά. Στην συνέχεια τοποθετώ μία σκούρα καφέ σκιά στην απόχρωση "activist" στην εξωτερική γωνία του ματιού, προσέχοντας να μην την φέρω πιο ψηλά από την προηγούμενη ανοιχτόχρωμη σκιά. Τέλος θα εφαρμόσω μία ιριδίζουσα σκιά στο κινητό μου βλέφαρο, όχι όμως στο σημείο που έχω βάλει την σούρα καφέ σκιά, για να μην χαθεί το χρώμα της.


After I've used the last shimmery shade, I make sure to go over with my fluffy brush and start blending any harsh lines and merge all the colours together to create a nice transition. Then apply your favourite mascara and the eye look is complete!

Για κανένα λόγο όμως δεν έχουμε τελειώσει εδώ. Μ ένα φουντωτό πινελάκι που να μην έχει τίποτα πάνω του θα κάνω μία ελαφριά ανάμειξη τις σκιές στην κόγχη του ματιού ( δεν πειράζω την ιριδίζουσα σκιά γιατί δεν θέλω να χάσω την απόδοσή της) . Αφού είστε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα, εφαρμόστε την αγαπημένη σας μάσκαρα και το μακιγιάζ των ματιών έχει ολοκληρωθεί!


Lastly apply your favourite dark lipstick and you are readyyyy! I used the Rimmel Kate Moss in the number 107 ( such a classic!)

Τέλος εφαρμόστε το αγαπημένο σας σκούρο κραγιόν και είστε έτοιμεςςςςς. Εγώ χρησιμοποίησα το κλασσικό Rimmel Kate Moss στην απόχρωση 107!




Have fun and Make up! 
Till next Sunday
P.S. Kate xx

2 comments

  1. Love how you blend the eyeshadow, looks so nice! I purchased the Rimmel Kate 107 lipstick a week ago and I have been wearing it every day since then! It is a gorgeous shade, perfect for fall!

    Yiota
    PinkDaisyLoves

    ReplyDelete
    Replies
    1. I absolutely love it! Thank you for your comment!

      Delete